You are here:-, سئو-محتوا مانند پادشاه است !

محتوا مانند پادشاه است !

چرا محتوای با کیفیت بالا برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و بازاریابی آنلاین اهمیت دارد؟

علاوه بر تکنیک های جستجو در صفحه و بهینه سازی خارج از صفحه، محتوای با کیفیت بالا یکی از مهم ترین عوامل برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو مانند Google است.

با کیفیت بالا به این معنی است که محتوا برای کاربران مناسب است و برای آنها سودمند است، زیرا گوگل آن را به رسمیت شناخته و پاداش داده می دهد.

در حالی که در روزهای اولیه بهینه سازی موتورهای جستجو (جستجوگرها) عوامل مانند تعدادی از کلمات کلیدی موجود در متن هنوز نقش مهمی دارند، موتورهای جستجو مانند گوگل در حال حاضر در حال تلاش برای ارزیابی محتوای یک وب سایت طبق نظر کاربران و درواقع موردپسند کاربران می باشد . بنابراین، محتوای با کیفیت بالا در سال های اخیر برای رتبه بندی وب سایت و بازاریابی آنلاین به طور فزاینده ای اهمیت یافته است.

گوگل به مجازات محتوای ناقص، بی معنی یا سرقت رفته است

“باید در نظر داشته باشید که متون طولانی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بدون محتوای مفید معمولا ارزش زیادی برای کاربران ندارند و بنابراین برای بازاریابی آنلاین مفید نیستند.”

با این حال، محتوای کیفی در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو نه تنها بسیار با ارزش است، بلکه کاربران را مجبور به بازگشت به وب سایت می کند، که در بهترین حالت مستلزم اقدامات خاصی نظیر معاملات خرید بازدید کننده است.

علاوه بر این، محتوای با کیفیت بالا می تواند در ایجاد اعتماد از طرف مشتری نقش داشته باشد و صلاحیت و تخصص یک شرکت را نشان می دهد.

درواقع، محتوای منحصر به فرد یک راه آسان برای ایستادن در برابر رقیبان  است.

علاوه بر این، کاربران با  به اشتراک گذاری محتوایی که ارزش بالایی دارند، می توانند به افزایش دسترسی یک وب سایت در اینترنت کمک کنند.

 محتوای خوب برای seo و بازاریابی آنلاین چگونه باید باشد؟

حتی اگر Google در ابتدا متن را در سایت تجزیه و تحلیل کند، تصاویر و فیلم ها نیز محتوای مهم هستند که باید بهینه سازی کنید.
در زیر، ما توضیح خواهیم داد که چگونه این سه نوع محتوای بازاریابی آنلاین را بهینه سازی کنیم.

بهینه سازی متن

هنگام نوشتن متن برای سایت خود، اطمینان حاصل کنید که متون  به منظور بهبود خوانایی ساخته شده اند.

برای این منظور، شما باید متن را به پاراگراف ها تقسیم کنید و آن را با عنوان ها، تیزرها و زیرمجموعه ها قرار دهید.

همیشه به یاد داشته باشید که شما نه تنها مطالب جدیدی را برای گوگل ایجاد می کنید، بلکه مخصوصا برای بازدیدکنندگان سایت خود می نویسید، به طوری که متن شما باید قابل فهم باشد و قابل خواندن باشد.

علاوه بر این، شما می توانید متن را با استفاده از جداول، نکات برجسته و جداول محتوا روشن تر و کاربر پسند تر کنید.

عامل مهم دیگر طول متن شماست.

اساسا متون در وب سایت شما نباید بیش از حد کوتاه و نه خیلی طولانی باشند.

متنهایی که بیش از حد طولانی هستند ممکن است باعث شود که گوگل قادر به اختصاص یک موضوع خاص به صفحه نباشد، زیرا از اطلاعات فراوان برخوردار است.

همچنین متون بسیار طولانی ممکن است نامشخص باشند و می توانند کاربران را که به دنبال اطلاعات فشرده و قابل فهم در اینترنت هستند کلافه کنند.

با این حال، اگر شما نمی توانید از متون بسیار طولانی جلوگیری کنید، باید حداقل یک ساختار متن خوب را تضمین کنید و احتمالا یک جدول کوتاه از محتویات را برای کاربران نصب کنید.

علاوه بر این، یک رابطه متعادل بین چگالی کلمات کلیدی در متن و طول متن مهم است (2.5٪ -5٪).

با این حال، شما همچنین باید از متون که خیلی کوتاه هستند و ارزش کافی ندارند اجتناب کنید.

شما همچنین باید در نظر داشته باشید که متون طولانی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بدون محتوای مفید معمولا ارزش زیادی برای کاربران ندارند و بنابراین برای بازاریابی آنلاین مفید نیستند.

اساسا شما نباید بیش از حد نیز به طول متناسب تمرکز کنید، زیرا این در مقایسه با محتوای با کیفیت بالا اهمیت ثانویه دارد و بسته به نوع و هدف وب سایت شما متفاوت است.

علاوه بر این، هنگام ایجاد متون، همیشه املای صحیح و علامت گذاری را تضمین کنید.

این نه تنها به خوبی توسط خوانندگان بلکه توسط موتورهای جستجو مانند گوگل دریافت شده است.

اگر یک بازدید کننده به دلیل بسیاری از اشتباهات املا یا دستور زبان به سرعت صفحه را ترک کند، این منجر به افزایش میزان بازدهی می شود و به طور غیر مستقیم به رتبه بندی بدتر در Google کمک می کند.

یکی از مهمترین جنبه ها اینست که محتوای شما همیشه باید “منحصر به فرد” باشد.

گوگل متون و بخش های متن را که از وب سایت های دیگر به تصویب رسیده است به رسمیت می شناسد و آنها را منفی می شمارد.

  همچنین بازدید کنندگان یک صفحه، ارزش واقعی برای محتوای منحصر به فرد قائل می شوند، که انگیزه آنها برای بازدید از یک صفحه برای بار دوم را به وجود می آورد.

لینک سازی به محتوای بیشتر معمولا برای بازدیدکنندگان وب سایت شما مفید است و میتوانند به یک تجربه کاربری مثبت کمک کنند.

بهینه سازی تصاویر

علاوه بر متون، تصاویر همچنین یک راه خوب برای انتقال اطلاعات و یا سرگرمی کاربران در بازاریابی آنلاین است.

در اینجا باید عوامل مشابهی برای بهینه سازی متن را در نظر بگیرید.

برای مثال، شما باید از محتوای تکراری برای تصاویر نیز اجتناب کنید و همیشه ارزش واقعی را برای کاربران ایجاد کنید.

علاوه بر این، نام یک فایل تصویر باید محتوای مربوطه را به عنوان دقیق تر نشان دهد.

متن در تصویر نیز نقش مهمی ایفا می کند و بنابراین باید دارای مهم ترین کلمات کلیدی باشد.

علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که تمام فایل ها در اندازه مناسب هستند.

در اینجا شما باید تعادل بین کافی از کیفیت بالا تصویر و کوتاه ترین زمان بارگذاری ممکن وب سایت خود را پیدا کنید.

بهینه سازی فیلم ها

درست مانند متون و تصاویر، فیلم ها در وب سایت نیز باید ارزش برای کاربران ایجاد کنند تا ارتباط و دسترسی محتوای بازاریابی آنلاین شما افزایش یابد. همچنین، نام فایل و متن در اطراف یک ویدیو برای موتورهای جستجو مانند گوگل برای طبقه بندی محتوای آن اهمیت دارد.

شما همچنین می توانید ویدیو یا صفحه ای که می توانند آن را پیدا کنند، به منظور تشویق تماشاگران برای به اشتراک گذاشتن ویدئو و در نتیجه افزایش ترافیک اضافه کنید.

در زیر، ما خلاصه مهمترین نکاتی که باید هنگام ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای بازاریابی آنلاین مورد توجه قرار دهیم:

ساختار توسط پاراگراف ها، زیر شاخه ها و غیره
طول متن: نه خیلی کوتاه و نه خیلی طولانی
املا و علائم صحیح
محتوای منحصر به فرد با ارزش
نام فایل مناسب برای تصاویر و فیلم ها
متن مربوطه در نزدیکی تصاویر و فیلم ها
اندازه فایل مناسب

By |2019-08-28T13:07:49+00:00اکتبر 11th, 2015|Categories: آموزش, سئو|0 Comments