You are here:-, سئو-چه وقتی برچسب های Bold و Strong مورد استفاده قرار می گیرند؟

چه وقتی برچسب های Bold و Strong مورد استفاده قرار می گیرند؟

برچسب های bold و strong عناصر HTML کد هستند که می توانید آنها را برای برجسته کردن کلمات مهم یا بخش های متن در صفحه وب خود استفاده کنید.

برچسب bold  برای پررنگ کردن است، در حالی که strong برای برجسته  کردن است.

تفاوت بین این دو تگ HTML اغلب در نگاه اول واضح نیست، چرا که هر دو در اکثر مرورگرها به صورت پررنگ نشان داده می شوند.

با این حال، با توجه به کنسرسیوم W3، فقط یک تگ bold باید به صورت پررنگ نمایش داده شود، در حالی که این برای تگ strong هم لازم است.

در عمل، با این حال، این  دو معمولا هیچ تفاوتی ندارند.

Matt cutts از گوگل در یک ویدیو وب مستر تایید کرده است که گوگل هیچ تفاوتی  بین برچسب های strong و bold در هنگام ایندکس وب سایت ها نمی گذارد .

تفاوت بین bold و strong

تفاوت بین دو برچسب HTML این است که bold متن را فقط به صورت بصری نگاه می کند و پر رنگ است، در حالی که strong نیز به لحاظ معنایی بر متن مربوطه تاکید می کند و نشان می دهد که یک کلمه یا بخش متن معنی دار است.

این تمایز به دلیل این واقعیت است که کد HTML تمایز بین برچسب معنایی و منطقی و بصری را متفاوت می کند.

 

استفاده صحیح از برچسب های strong و bold در کد HTML

در کد HTML دو برچسب به شرح زیر استفاده می شود:

normal text bold text normal text

normal text semantically important text normal text

اگر می خواهید یک بخش متن را با توجه به محتوا مورد توجه قرار دهید، همیشه باید strong بگذارید.
اگر شما قصد دارید یک برجستگی کاملا واضح داشته باشید، فقط باید از bold استفاده کنید،
برای مثال
شما می خواهید به صورت بصری یک نوار پیوند یا نوار ناوبری را از بقیه صفحه خود برجسته کنید تا صفحه واضح تر شود.
با این حال، شما فقط باید بر روی بخش های کوچکتر متن (تا 70 کاراکتر) تأکید کنید،
که باید به طور مناسب نسبت به کل متن متناسب انتخاب کنید زیرا صفحه ای که دارای متن های زیاد در متن آن است،
به سرعت می تواند گیج کننده باشد.

ارتباط این دو با موتورهای جست و جو

 Matt cutts از گوگل در یک ویدیو وب مستر تایید کرده است که گوگل هیچ تفاوتی  بین برچسب های strong و bold در هنگام ایندکس وب سایت ها نمی گذارد .

با این حال، برخی از دلایل استفاده از تگ های HTML به هر حال وجود دارد.

از یک طرف آنها فرصت خوبی برای ایجاد عناصر مهم در یک متن قابل تشخیص برای کاربران فراهم می کنند و از این طریق خوانایی آن را بهبود می بخشد.
درست مانند خوانندگان یک صفحه، همچنین برای موتورهای جستجو، محتوای وب سایت شما را جذب می کند و آن را به درستی تفسیر می کند.

با این وجود، باید از استفاده بیش از حد  این چنین تگهای HTML اجتناب کنید، زیرا این امر باعث می شود که صفحات شما به موتورهای جستجو بیش از حد مطلوب به نظر نیاید  و غیر طبیعی باشد.

علاوه بر این، برچسب های strong نیز توسط خوانندگان صفحه نمایش برای تأکید بر موارد مهم در یک متن استفاده می شود.

چنین برنامه هایی اغلب توسط افرادی که دارای دید ضعیف هستند استفاده می شود تا محتوای وب سایت را به سرعت درک کنند.

By |2019-06-26T14:03:24+00:00اکتبر 11th, 2015|Categories: آموزش, سئو|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment